fbpx

אימון עם אנשים מביך אותך? – תוכנית אימונים לחיטוב נשים בשיטת Barefit

מספר רב של נשים פנו אלינו,  כשהמחשבה על אימון בסביבת אנשים אחרים מביכה אותן.
חלקן אפילו נהגו לצאת במיוחדת למועדון נשים מחוץ לעיר.

האם באמת יש סיבה? מה באמת מרתיע אותן? ומה אנחנו מציעים?

תחילה יש להבין כי המציאות מגיעה לרוב מביקור בחדרי הכושר, שם בהחלט הטוסטסטרון חוגג, המבטים הפולשניים והבוחנים במראות, מתירים חוויה לא נעימה וזכרון מר.
גם כאשר מדובר על גבר, שאינו בשיא הכושר, חטוב, או ״חלילה״ עם משקל עודף, ישנה תחושה של תחרות סמויה ו״צורך להוכיח״.

אימון חיטוב לנשים בשיטת Barefit - כל אחת יכולה!

הרבה פעמים הדבר מוביל לבחירת משקלים ותרגילים שלא מתאימים לנו ורמת הכושר שלנו, מהר מאוד הדבר הופך להרגל רע במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב גם לפציעה ונזק.

כאשר מדובר על נשים, התופעה היא אחרת, לרוב הן פשוט ״יברחו״ מאזור ה״שרירנים״, לאזור המשקוליות הורודות הקטנות, המזרון, ותרגילי הישבן והבטן בתקווה שמשם תבוא הישועה.
אפשרות נוספת, להסתתר בחוגים עם אותם הכלים בצרוף אטרקציות: מדרגה, נעלי קנגרו, גומיות, טבעות וכאלים אחרים מעולם המחול האירובי. 

השאלה הנשאלת, האם זה הניצול היעיל ביותר של זמנך?
לא! אפילו לא קרוב…

האם נשמע לך הגיוני לוותר על אימון אפקטיבי רק בגלל שלא נעים לך?
ממש לא!

אז מה אפשר לעשות? ומה שונה במועדון Barefit?

  1. ללא מראות – בלי סלפי במראה, מבטים מכל זוויות החדר, התבוננות בשרירים מול המראה ועוד. המטרה? להתעסק בעצמך ולהקשיב לגוף שלך.
  2. אימון אישי בקבוצה קטנה – בכל אימון המאמן ימקד ויחדד את התרגילים והאימון לפי הצורך, הרמה והמטרה שלך, ילווה אותך לאורך כל תנועה וימקסם את זמנך מקסימום תוצאות ומינימום מקום לטעויות ובזבוז זמן.
  3. גיוון חכם – בכל אימון תחפשו לחוויה חדשה ותעבדו על מרכיבי כושר שונים ומיומנויות מכל עולמות הכושר, במטרה לשפר את כל היכלות ולהוציא את הגוף מאזור הנוחות, הדבר מוביל לשריפת שומן מוגברת עד 3 ימים לאחר הפעילות לצד מאמץ מתמיד של הגוף להתגבר על חוויה חדשה מבלי להתקע הרבה זמן במקום.
  4. גמישות – רגילים להתאמן בימים ושעות ספיציים שאף פספסתם אז הלך השיעור?
    אצלנו תפגשו כ-40 שעות עם רישום גמיש באמצעות האפליקציה שלנו, במטרה לאפשר לכם להתאמן יותר מבלי להיות תלויים בימים ושעות ספציפיים.
  5. מחוייבות – לצד הגמישות ברישום לאימון מראש באמצעות האפליקציה, ישנה גם מחוייבות שלכם להגיע. בידיוק כפי שכאשר קבעתם פגישה. האם יש פגישה יותר חשובה מאשר עם עצמך? (ועוד מאמן ומתאמנים שמחכים לך?)
  6. חסכון בזמן – אימון ממוצע אורך כ-50 דקות, שווה ערך לכ-3 שעות אימון עצמי בחדר הכושר / חוגים. בשיטת Barefit מספיקים 3 אימונים בשבוע!
  7. פרקטיקה כל התרגילים באימון לקוחים מתנועות רלוונטיות לחיים לשיפור התפקוד היום יומי באופן טבעי ובריא ליעילות מקסימלית והפחתת עומסים מזיקים.
  8. קהל איכותי ונעים – במועדון שלנו תפגשו הורים צעירים, פנסיונרים, סטודנטים, תיכוניסטיים, נשים בהריון ואחרי לידה ועוד. המכנה המשותף לכולם הוא הרצון לקדם את הבריאות והכושר. באים להתאמן נטו וממשיכים כל אחד לעיסוקיו.

רוצה להרגיש במרכז, מבלי שכולם יסתכלו עליך? להתחטב? להתחזק? לרדת במשקל? למקסם של תנועה וזמן לתוצאות?

לחצי כאן לשליחת הודעת וואטסאפ

או

כאן לשיחת טלפון

במידה ועדיין לא השתכנעת ואת מעוניינת להירשם לקבוצת אימוני נשים בלבד, צרי עמנו קשר עוד היום!

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך