fbpx

מהי שיטת האימון Barefit, ומה מבדיל אותה מכל שיטה שהכרתם עד היום?

שיטת Barefit פותחה על ידי אוהד ברמן מתוך ההבנה, שאימוני כושר צריכים להתאים באופן אישי למתאמן, לסייע לו להתפתח ולחתור למצוינות אישית. לאחר 16 שנים של ניסיון, בין היתר כמאמן אישי בכיר ברשת הולמס פלייס, לימודים באיטליה ובקליפורניה ואינספור הצלחות של מתאמנים, אוהד בחר לקחת את שיטות האימון שלו צעד אחד קדימה, ולבנות עבור קהל המתאמנים שלו את האימון האופטימלי עבורם, כזה שמותאם לאורח החיים שלהם, לאישיות ולאופי שלהם וללוחות הזמנים שלהם.

השיטה מתמקדת בתנועה חופשית וטבעית, המגיעה מתוך שרירי הליבה, על מנת לדמות את המיומנויות והתנועות אליהן היינו חשופים בטבע, וכך לשפר את הביצועים והיכולות הספורטיביות, להפחית את אחוזי השומן, למקסם את השפעות האימון ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר בתהליך חיטוב הגוף.

אימונים במסגרת השיטה מתאימים לכל גיל, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים, לבני הגיל השלישי, לנשים בהריון, חולי סוכרת ואוסטאופורוזיס, ספורטאים ומאמני כושר. כל המאמנים מגיעים מעולמות הכושר והאימון המקצועיים והאותנטיים, ובעלי הסמכה בשיטת Barefit.

במה שונה שיטת Barefit מיתר שיטות האימון הקיימות?

השיטה נבדלת מיתר השיטות הקיימות ב- 3 פרמטרים עיקריים:

  1. כל מרכיבי הכושר באימון אחד– שיטת Barefit משלבת ידע וטכניקות אימון מעולמות הכושר המקצועיים והאולימפיים, ומורכבת מכל מרכיבי הכושר בכל אימון. להבדיל משיטות אימון אחרות, המתמקדות בכל אימון ב- 1 עד 3 מרכיבי כושר, Barefit מצליחה לשלב את כולן יחד: סבולת לב ריאה, סבולת שריר, כוח, מהירות, זריזות, כוח מתפרץ, גמישות, שיווי משקל, כוח דינמי וכוח סטטי.
  2. אימון שונה בכל פעם– האימונים בשיטת Barefit מגוונים, ולא זהים זה לזה. כל אימון נראה אחרת, מכיוון שבכל אימון המתאמן מגיע קצת אחרת.
  3. אפקט מתמשך– היתרון השלישי, ואולי הבולט ביותר בשיטת Barefit הוא, ששריפת השומנים מוגברת עד שלושה ימים מיום האימון.
  4. בחירת המאמנים– כל המאמנים בשיטת Barefit הנם מנוסים ובעלי הכשרה פנימית בשיטת האימונים. לכולם מגוון כלים ממגוון שיטות אימון בארץ ובעולם, המאפשרים להם להביא את המתאמנים לביצועים הטובים ביותר שלהם.

האימונים בשיטת Barefit

האימונים במסגרת השיטה מתבצעים במתכונת אישית בלבד, באופן יחידני או במסגרת קבוצות קטנות. המטרה של האימון הקבוצתי היא לתת מוטיבציה למתאמנים נוספים ולהוזיל את עלויות האימון באופן משמעותי, אולם לכל מתאמן סדרת אימון שונה, שמותאמת לו באופן אינדיבידואלי על ידי המאמן. פרט לכך, האימון הקבוצתי בונה קהילת כושר בריאה וחזקה שמטפחת אורח חיים בריא ומעצימה את כל חבריה.

  • אימון אישי- אימון 1 על 1 שנועד לשפר ולמקסם מיומנויות והישגים אישיים תוך עבודה עם מאמן או מאמנת אישיים בשעות גמישות ובקצב אישי.
  • אימון אישי בקבוצה קטנה– אימון שמתאים לכל רמות הכושר, ונועד לסייע בפיתוח וחיטוב הגוף, שריפת שומנים, הרזיה, עליה במסת השריר, שיפור ביצועים, טיפוח היציבה והאיזון השרירי. האימון הקבוצתי נעשה באופן פרטני ולכל מתאמן סדרת תרגילים בהתאם ליכולותיו וסוג האימון שמתאים לו. האימון הנו גמיש ודינמי, והמתאמנים יכולים לבחור לאילו מהאימונים הם מצטרפים ומתי.
  • אימון לילדים Barefit Kids– קבוצות הילדים הקטנים (5-8) והגדולים (9-13) משתתפות באימונים, שמטרתם לחבר בין בני משפחה וחברים בגילאים שונים דרך תנועה, תזונה בריאה וכיף. במסגרת האימונים הילדים מגלים את יכולות התנועה הטבעיות של הגוף, ומפתחים מיומנויות וכישורים בתחום הספורט באמצעות חשיפה לסוגי ספורט שונים מהעולם המקצועי דרך משחקים ובתוספת העצמה אישית.
  • אימוני נוער- מיועדים לגילאי 13-16, ומטרתם לפתח ולחזק מיומנויות , לאתר ולקדם יכולות אישיות, לחנך למצוינות אישית ולגעת בכל מרכיבי הכושר במקביל לחיזוק הביטחון העצמי. אימוני הנוער מתאימים לכל רמות הכושר הגופני ומכינים את בני הנוער הבוגרים לקראת גיוסם לצה"ל. האימון בקבוצות הנו פלטפורמה לקידום קהילה שתומכת באורח חיים בריא ובהעצמת הזולת.
  • סדנאות לבחירה– על מנת לחזק מיומנויות ספציפיות, פותחו מגוון סדנאות לחיטוב הגוף, ריצה טבעית, פיתוח כוח, טיפוח יציבה ועוד.

 

ההתפתחות האישית כחלק בלתי נפרד מאימוני הכושר שלכם

המאמנים בשיטת האימון Barefit מאמינים שההתפתחות האישית היא חלק בלתי נפרד מאימוני הכושר. הערכים שמטפחים במסגרת האימון מתרחבים אל מגוון תחומים בחייהם של המתאמנים וחוצים את גבולות האימון. ההנחה היא, שחיזוק יכולות אישיות ברמה הפיזית מחזק את המתאמנים גם ברמה המנטלית, החתירה למצוינות אישית והיכולת להתמיד מאפשרות למתאמנים להיות נחושים יותר, להצטיין ולדחוף את עצמם קדימה, להיות אמביציוזים ואף החלטיים יותר בחייהם, וכשהם מרגישים טוב עם עצמם הם מצליחים להרגיש טוב יותר עם הסביבה שלהם, מה שמשפר גם את מערכות היחסים שלהם.

אימון בשיטת Barefit הוא הרבה יותר מאימון כושר. במסגרתו מצליחים לייצר הצלחות עבור אנשים שתמיד התקשו בספורט, כאלו שלא התנסו בכך מעולם, ואף בקרב אנשים שסובלים ממחלות או בעיות פיזיות שונות וחוששים מפעילות גופנית.

האווירה חמה, משפחתית ומכילה, צוות המאמנים קשוב, מקצועי ומנוסה, זו שיטת אימונים שמצליחה לראות את המתאמן ואת מה שהוא מסוגל להיות, אבל הולכת אתו יד ביד, כדי שהוא ידע שהוא בדרך הנכונה ושיש לו תמיד על מי לסמוך, זה מקום חם להיות בו, קהילה שכולה בריאות והרבה שמחה, Barefit זו דרך חיים.

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך