fbpx

למה אימון בשיטת Barefit עדיף על פני אימון בחדר כושר?

בואו נודה באמת, אם הייתה שיטה בה יכולנו להשיג שרירי בטן, להוריד את אחוזי השומן, מבלי להזיע ולהתאמץ, רבים מאתנו היו נשארים בבית. עם זאת, ההרשמה בפעם הראשונה לחדר הכושר או אימוני כושר אחרים, יכולה להיות מרתיעה. אתם לא בטוחים כמה זמן תתמידו? זה מאוד משעמם? קל ללכת לאיבוד? מרגישים מכוכה להתאמן מול מפתחי הגוף והנשים החטובות והחזקות שנראים כאילו נולדו עם שם? המבטים במראות מרגישים לכם כמו אפליקציה להיכרויות? 
אולי הגיע הזמן לזנוך את המוכר, הישן, עם התוצאה המאכזבת שנדבקה לנו לתודעה, זאת שגורמת לחשוב שאולי זה בכלל לא בשבילך? שאין לך סיכוי להתמיד?

נכון, אתם עשויים למצוא חדר כושר מאוד זול ומפתה, אפילו ללא התחייבות ואפשרות לבטל את המנוי בהודעה של חודש מראש, אבל האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר הכבד של להתאמן לבד? למצוא עצמכם עושים את מה שאתה אוהבים וקל לך יחסית?להשאר באזור הנוחות, עם התרגילים שאתם חזקים בהם. מוצאים את עצמכם מדברים עם החברים בין הסטים ופתאום מגלים שהזמן טס ולא הספקתם את כל מה שרציתם, למרות שעברה כבר שעה וחצי?

אז למה Barefit ?

  • על רגל אחת?
    45 דקות של יציאה מאזור הנוחות (במינון המתאים) אימון חדש בכל מפגש, ליווי מדוייק בזמן אמת של מאמנים מקצועיים, קהילה חזקה שדרבן אותך להתמיד ולייצר יותר בכל אימון והכי חשוב לחזור עם חיוך ואנרגיות טובות לאימון הבא!

    מה עושים שונה מחדר כושר או סטודיו?

  • אימון פונקציונלי שעובד על כל מערכות הכושר הגופני וכל מרכיבי הכושר, באופן טבעי וחופשי כמו שנועדנו לזוז בטבע. בשונה ממכונות, מכשירים ותנועות מלאכותיות ומאולצות שמגיעות מעולם פיתוח הגוף.
  • בשיטת ברפיט זזים בטווחי תנועה מלאים, מפעילים את שרירי הליבה, והקורדינציה הבין והתוך שרירית, בתבניות תנועה המגיעות מהחיים.
  • את התרגילים אנו גוזרים מעולמות הכושר המקצועיים והאולימפיים, בהתאמה לכל רמת כושר וצורך. יכול אולי להשמע מוזר אך גם הרמת משקולות אולימפית, כאשר נעשית נכון ובפיקוח, יכולה להועיל מאוד לשיפור בסיבולת לב ריאה, היציבה, הכוח, שיווי המשקל ועוד יכולות חשובות רבות, גם ואף במיוחד לגיל השלישי!
  • אנו לוקחים את הכלים הטובים בעולם מענפי הכושר המקצועיים ביותר ומחברים את החלקים הנכונים עבור כל אדם באימון הרלוונטי.
  • היתרונות הם, חיסכון עצום בזמן – אין צורך לבצע אימון ייעודי לכל מרכיב כושר בנפרד, כנהוג בחדר הכושר. 
  • הוצאה אנרגטית גבוהה משמעותית – שימוש בקבוצות שרירים גדולות (תבניות תנועה) מובילה לשריפת קלוריות גבוהה יותר מאימון מיושן המבודד שרירים.
  • שריפת שומן מוגברת – האימונים מתבצעים בעצימות גבוהה מובילה לשריפת שומן עד 72 שעות לאחר האימון. 
  • איזון הגוף ומערכות התנועה – תנועה נכונה עושה שימוש במספר מפרקים ושרירים אשר צריכים לפעול יחד כאשר לכל אחד יש תפקיד. ברגע שאחד מהאחראיים לתנועה אינו חזק מספיק, תנועתי מספיק, או מוגבל בשל נעליים ו/או גורמים אחרים, שרשרת התנועה משתנה ונוצר עומס (במקרה הטוב) עד אפשרות מהותית לפציעה. אימונים בשיטת ברפיט שמים דגש על איזון תנועתי החל מהיכולות להניע מפרקים ושרירים (Mobility), דרך החזקתם במנח חזק ובטוח ועד מעבר בין מצב למצב בצורה יעילה (טכניקה).

האם זה מה שיאפשר לכם להגיע לתוצאות מקסימליות? האם זה מה שישפר את המיומנויות שלכם? את ההרגשה עם הגוף שלך? האם זה יאפשר לכם לנצל את ההשקעות שלכם? הכסף, הזמן, האנרגיה והקושי המטורף הזה להתחיל? סביר להניח שעניתם לפחות על אחת מהתשובות הללו בשלילה, ולכן אספנו עבורכם את 8 הסיבות האמיתיות לכך, שכדאי לכם לאמץ את שיטת האימונים של Barefit.

קרוספיט יבנה

אז למה לא חדר כושר?

  1. שיטת Barefit הינה שיטה מתקדמת וחדשנית המאפשרת למתאמנים  להגיע לתוצאות במהירות יחסית  ולשמור עליהן לאורך זמן. יתרונות השיטה הם רבים וטובים וניתן לקרוא עליהם בפירוט פה
  2. נצלו את הכסף שלכם בצורה מיטבית – כמות הנרשמים לחדר הכושר גדולה באופן משמעותי מכמות המתאמנים שמגיעים אליו בפועל. הידעת שממוצע ההגעה לאדם בחדר הכושר (כולל אותם קבועים שתמיד שם) הוא רק 0.8 פעמים בשבוע? מרבית הנרשמים מתמידים בין חודש לשלושה חודשים, וככל שעובר הזמן מזניחים את שיגרת האימונים שלהם, נוח להם לזכור שהמנוי כל כך זול היום שלא מפריע להם לזרוק כסף לפח. בשיטת Barefit האימונים הם מותאמים אישית ומועברים עם מאמן או מאמנת צמודים, בין אם אחד על אחד או בקבוצה קטנה. בשונה משיעור סטודיו רגיל, אין צורך להתחייב על יום ושעה ספציפיים בהתאם לרמת הכושר או סוג השיעור שמעניין אותך, באפליקציה של Barefit, קיים רישום גמיש על גבי כ-40 שעות בשבוע, בהם כל אימון מותאם אישית לרמה, המטרות והצרכים שלך! אם אתם רוצים לחסוך עד 90% מעלויות האימון, באפשרותכם להירשם לאימון אישי בקבוצה קטנה מתי שנוח לכם דרך האפליקציה. כאשר יש אימון עם חברים נוספים, ומאמן או מאמנת הממתינים לך ומכירים אותך באופן אישי, אין מנוס מלהגיע לאימון ולמקסם את הזמן לתוצאות וחוויה שתשאיר בך צפיה לאימון הבא. המסלולים מגוונים כוללים גם אפשרות לכרטיסיה, זאת אומרת, שאתם משלמים רק על אימונים שניצלתם. התכוננו להזיע!
  3. היפתרו מתחושת האשמה- בהמשך לסעיף הקודם, אם עד להרשמה בחדר הכושר הרגשתם אשמה בגלל שלא התאמנתם חודשיים או בגלל מנת הג'אנק פוד שפרגנתם לעצמכם, מרגע שנרשמתם תרגישו אשמה על הכסף שבזבזתם. לא חבל? יכולתם לשלם על אימון שבאמת ניצלתם אם הייתם נרשמים לשיטת האימונים של Barefit.
  4. הרגישו חופשיים להתאמן בקצב שמתאים לכם- כשמתאמנים לצד זרים מול המראות הגדולות, הטסטוסטרון ותמונות הסלפי, קצת קשה להגביר את הקצב מבלי לעשות טעות שעלולה לפגוע בכם. במסגרת אימונים בשיטת BAREFIT, אין מראות, האימון הוא אישי, מתאים ליכולות שלכם, למיומנויות ולאופי שלכם, כך שתוכלו לממש את הפוטנציאל שלכם, להשתפר ולטפח יכולות שיאפשרו לכם להיות טובים, חזקים ובריאים יותר. המודל האישי שלכם הוא אתם, והאימון כולו מפוקח ובטוח, כדי להבטיח שתהיו בריאים וחזקים יותר בסופו.
  5. תהנו מפעילות גופנית באוויר הפתוח- מחקר שנערך בשנת 2010 על ידי כתב עת לפסיכולוגיה סביבתית מצא, שמתאמנים שהתעמלו בחיק הטבע היו נלהבים, ערניים ובעלי רמות אנרגיה גבוהות יותר. ממילא אתם מבלים יותר מידי שעות במשרד או בבית. הגיע הזמן לצאת החוצה, ליהנות מוויטמין D ואוויר צלול, מרחבים וטבע. גם בסטודיו שלנו שמח, אבל השארנו לכם את אפשרות הבחירה. (קיימים אימונים גם במועדון סגור, ממוזג ומאובזר)
  6. שמרו על תזונה מאוזנת ועקבו אחר מטרות האימון- ההחלטה מה לאכול לפני או אחרי האימון, והמעקב אחר הצלחת האימון עלולים להיות מעט מתסכלים, שכן ללא הדרכה מקצועית אתם עלולים שלא לעמוד במטרת האימון. במסגרת האימונים, המאמנים בשיטת BAREFIT מייעצים למתאמנים כיצד לתמוך במטרת האימון על ידי הרגלי אכילה מסודרים ואף מסייעים להם לעקוב אחר התקדמותם במסגרת מדידות רלוונטיות לקידום הכושר, הבריאות והנראות הפיזית.
  7. בנו קהילה תומכת, מפרגנת ומעצימה- בחדר הכושר אתם מתאמנים לבד, אלא אם הצלחתם להשתחל לשיעור סטודיו בקבוצה, אך עדיין, אתם בטיסת סולו בין ההמונים. באימונים הקבוצתיים של BAREFIT אתם נמצאים בחברה מעצימה ומפרגנת, קהילה תומכת ששוחרת אורח חיים בריא, כזו שהופכת להיות משפחה תהנו מיחס אישי ואנרגיה של קהילה חזקה.
  8. בחרו את המאמן האישי שלכם- מצד שני, יש שמעדיפים מאמן אישי קבוע, שמאמן אותם באופן אישי ומסייע להם להשיג מטרות אישיות באימון. גם את זה שיטת BAREFIT השאירה לבחירתכם, ולשרותכם עומדים צוות מאמנים מנוסה ומוכשר, שמתמחה באימון אוכלוסיות שונות כמו ילדים, נוער, נשים בהריון או אחרי לידה, בני הגיל השלישי, חולי סוכרת ועוד.

לסיכום

אם אתם מחפשים חדר כושר ביבנה, אבל פתוחים מחשבתית להפוך את הניסיון להצלחה, רוצים לגלות את עולם האימונים הפונקציונלים והקרוספיט ביבנה, מבלי לשרוף זמן יקר על נסיעות, זה הזמן לך לשנות אסטרטגיה ולהתחיל להתקדם לתוצאות והמטרות שתמיד רצית!

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך