fbpx

איך מורידים את הבטן?

לפני ואחרי - להוריד את הבטן

איך להיפטר מהבטן אחת ולתמיד?

המון לקוחות מגיעים אלינו ושואלים מה עושים עם הבטן?
איך אפשר לשטח אותה או לשרוף שומן מהבטן, מהישבן, מהרגליים, מהידיים?
האמת שהתשובה קצת שונה ממה שאולי ציפיתם לשמוע.
תחילה נדבר על מה גורם לבטן להיות בולטת.
הבטן היא לא רק עניין תורשתי או פונקציה של קלוריות.
זה נכון שאין לנו שליטה על בחירת מיקום אגירת השומן בגופנו ואולי גם תתפלאו לשמוע שאין באפשרותנו לגרום לגוף לשרוף שומן מאזור מסוים.
צר לנו לאכזב ולספר שגם מאות כפיפות הבטן לפני השינה לא ישנו הרבה.

אז מה בכל זאת ניתן לעשות?

התשובה מתחלקת ל 4 חלקים:

  1. שריפת שומן במנוחה – זה נכון שלא ניתן לשרוף שומן מנקודה מסיימת (אל תאמינו לכל מי שיספר לכם אחרת) אבל כן אפשר לשרוף שומן באופן כללי מהגוף וחלק מהשומן צפוי להגיע גם מן הבטן ולהשפיע על המראה הכללי. שריפת שומן אופטימלית תתחלק גם היא ל-2 חלקים:
  2. שריפת שומן במאמץ – במהלך האימון חשוב להוביל להוצאה אנרגטית מקסימאלית ולהוביל את הגוף למצב של שריפת שומן מוגברת גם לאחר הפעילות על ידי שיטת האימון של Barefitהמתמחה בכך. העובדה תעשה על דופק גבוה ובשונה מפעילות אירובי מסורתית הדופק הגבוה לא יגיע מהליכה או ריצה בלבד אלא משימוש בקבוצות שרירים גדולות והקפדה על טכניקה מדויקת המאשרת לכל מתאמן להתאמן כמו אתלט מקצועי גם ללא כל רקע בפעילות גופנית.
  3. הגברת חילוף החומרים ושריפת השומן גם במנוחה – יתרון נוסף חשוב של פעילות זו  הוא עבודה על קבוצות שרירים גדולות ושימוש ב" After Burn effect" הוא היכולת לבנות שריר התורם להאצת תהליך שריפת השומן בזמן האימון ולאחר האימון. (בדיוק כך גם בזמן המנוחה!) קצב שריפת האנרגיה שלנו במנוחה נקרא BMR – Body Metabolism Rate מדד הניתן לחיזוי באמצעות מדידות שונות.
  4. עליה במסת השריר – יש נטיה לחשוב כי אימוני ״כוח״ או ״התנגדות״ הם בעיקר למי שרוצה להיות ״שרירני״. שזה מתאים רק לגברים או נשים שמעוניינות להיות ״גדולות ומפחידות״. שימו לב נשים: אימוני כוח חשובים עבורכן במיוחד!
    עד כדי כך שהחלטנו לחדד את הורוד, הוורוד שמוכרים לכן בסטודיו כ״חמוד ונשי״ אבל מה שלא מספרים לכן, שזה שאימוני עם התגדות כל-כך נמוכה, לא יתרום כמעט כלל לעליה במסת השריר. אבל רגע למה בכלל אתן רוצות עוד מסת שריר? מסת השריר צפופה, כבדה, ומייצרת מראה רזה וחטוב יותר. בנוסף ככל שמסת השריר גבוהה יותר, כך ההוצאה האנרגטית במנוחה ובמאמץ גדלה או במילים אחרות, תוכלו לצרוך יותר אנרגיה מבלי ״להשמין״ או לחליופין לייצר ״גרעון קלורי״ גדול יותר מבלי לשנות כלום בתזונה. נחמד לא? 🙂
  5. לשים בצד את האימונים העצמאים בחדר הכושר / הסטודיו הכללי הזה שאולי נראה נוצץ ונשי ולהעדיף ליווי מקצועי מבוסס הצלחה ניסיון ותוצאות.

 

ניסת בעבר חדר כושר? סטודיו? פילאטיס? רוצה לגלות את עולם האימון הפונקציונלי ויתרונות השיטה באימוני ברפיט?

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך